stories to share .reismee.nl

Groeten uit Zwitserland!

Lieve mensen,

Wat vond ik het leuk om vele van jullie weer te zien. Het was allemaal erg kort, maar zeker een krachtig weerzien. Ik heb jullie eigelijk best gemist en dat gevoel komt boven borrelen nu ik hier in het prachtige Zwitserland zit. Nog 4 maanden te gaan en dan ben ik zeker langer dan 1 week in Hollandia.

Waar kun je mij bereiken?

Voor de mensen die langs willen komen of gewoon eens kaartje willen sturen

Wink

dit is het adres:

Hotel de la Paix

Rue de Village 99

1874 Champery

Zwitserland

Mobiel prive +41799121769

Hotel de la Paix

Na een hectische reis (continue rennen om op tijd te komen voor mijn vluchten) kwam ik donderdagmiddag aan in het hotel. Even handen schudden met mijn nieuwe collega's en hup meteen aan het werk: hotel op orde maken voor de eerste gasten op zaterdag. Het komt er gewoon hier op neer: knallen en gaan met die banaan. En het gaat eigelijk allemaal best goed.

Wonen

Samen met mijn 2 collega's deel ik een appartement. Ik heb lekker mijn eigen kamer en we delen de rest van de woning. Deboys haddenhet hele appartement al helemaal geboend, dus ik hoefde alleen maar mijn spullen uit te pakken. Jongens en meisjes, er zijn een paar slaapplaatsen (matrassen + bedding) hier, dus er kan gratis overnacht worden!

Sjoef die berg af

En zo ben ik echt die berg af gegleden. Het ging niet helemaal soepel maar die paar skilessen 15 jaar geleden hebben me wel iets opgeleverd. Met 12 skiegebieden kan ik voorlopig mijn lol op. De ultieme uitdaging is 'the wall' af te gaan, we zullen zien over een paar maanden......

Dan rest het mij alleen nog maar het volgende:

Allemaal hele fijne feestdagen en voor 2010: may all your wishes come true!!

Olga

Reacties

Reacties

Suus

Zoheyyyyy!!!

Das sehr snell......

Wat ben je deze x lekker snel met je verhaal, hahaha...

Blij dat het allemaal goed bevalt.
Wens je heel veel plezier en een heel goed & gezellig 2010 toe!

Ennne ik zal morgen aan je denken als ik met m'n sleetje van de Almeerse viaducten afroetsjhhhhh....

Whoehoeejjooooeeeeehhhhhhhh!!!!

Bea, Hans en Anneke

Hoi snelle nicht van ons,
doe je wel even rustig aan en ga niet te snel van "the Wall". Wie hoog gaat kan laag vallen, auw!!!!
Werk ze en heb veel plezier.

moeder

Geweldig zoals je woont en werkt. Misschien kom ik toch nog over. Niet te wild doen he? Gebroken pols doet echt pijn.
Verder is het afkicken zonder jou na zoveel heerlijke weken met mijn dochter.
Ik draai gewoon de hele dag John Mayer, en dan zit ik weer met jou in N.Z.

Love you... miss you... see you.
Moeder

Gail

Hééé Olga,

jeetje wat moooooiiiiiiiii!!.
Echt prachtig die bergen, dat uitzicht, je appartement.

Ik begrijp het helemaal waarom je zo snel weer weg bent hoor.

Geniet ervan.
Doe wel voorzichtig op "the wall".

Fijne feestdagen en een geweldig 2010!!

XX Gail

Gerda

Hoi Olga,

Nu we hier ook helemaal in de sneeuw zitten lijkt het ook een beetje een kalender. Maar bij jou zal het nu nog mooier zijn, bergen zijn prachtiger dan parken, maar de hondjes genieten volop van de sneeuw, en jij ook begrijp ik. Fijne dagen gewenst en ik kijk uit naar je nieuwe belevenissen op de skies . Groetjes Gerda

Karin, Christophe, Gaab, Angelo en de rest

Hoi Olga,
Jeetje wat heb je allemaal al gedaan zeg!
Wij hebben je nu pas ontdekt op het web en gaan een beetje inlezen. We willen je graag hele fijne feestdagen toewensen en een goed 2010 vol met nieuwe avonturen. Dikke kus van ons allemaal,

Chris, Gaab, Ans, Karin en de rest van de clan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!