stories to share .reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

olga

Reacties

Reacties

Frank Zoyra en Suze

Nou, dan is het bijna zover, succes met de laatste voorbereidingen.

Erna Beumer

Lieve Olga,

Eindelijk gaat het dan gebeuren na een jaar uitkijken naar deze reis.
Wat een fantastische site. Kijk uit naar je verhalen tijdens je reis. Kus

Peter Deleu

Dag Olga...

Ik heb je vrijdag ontmoet in Ieper, in de Scheeve Schaats, remember ? :-)
Jij en je groepje met vrienden waren een leuke bende. Spijtig dat dergelijke ontmoetingen éénmailig blijven.
Maar via deze site blijf ik je reilen en zeilen volgen in het down under..
Prettige reis... en tot binnen een jaartje, of ik je misschien eerder kom vervoegen als ik het hier ook even voor bekeken wil houden ;-)

Peter

Mark

Lieve Olga, ik mis je nu al. Heel moedig en goed dat je deze reis gaat ondernemen. Hoop wel dat je op een dag weer terugkomt .... Groetjes, Mark

Marcia

Nu gaat 't echt gebeuren!!! Olga goes Down Unda!! Ik ben heel blij dat ik je halverwege in India zie, anders had ik 't nooit zolang volgehouden! Maar je gaat echt een supertijd tegemoet! Ik hoop wel dat als je een Outback Jack tegenkomt, het er wel ééntje is die Australie een beetje zat is, want we willen je wel terug!

Gail Douglas

Lieve Olga,

Vandaag is het zover!!! Spannend!!
Ik denk dat je de tijd van je leven zal hebben.

Ik zal je wel heel erg missen.

Kusjes van Gail

Susanne

Lieve Olg,

Vond het leuk om je nog ff op de valreep gezien te hebben. Had wel raar gevoel toen de deur dicht ging, snik..snik....

Maar wens je alsnog heel veel succes op jouw grote avontuur in kangoeroe-land. En dat al je dromen gaan uitkomen!

Maar wel terugkomen hoor! Ik ga je vet missen!

XXX Suus en Dennis en heel veel kusjes van Shanti

Olaf

Hey australian girl! Hoop dat je het naar je zin zult hebben.. Mis je nu al.. Dikke kuzz

Marcia

Welcome to Sydney!!!!!!

Frank en ik zaten gisteren de hele dag: Nu zit ze in Seoul, nu zit ze weer in het vliegtuig, nu nog een uurtje en ze is in Sydney :)

Laat gauw horen hoe het was toen je daar aankwam!!

X

Ingrid

Hoi Ol, al echte mannen gezien? We missen je bij de lunches op dinsdag en woensdag en zijn heel benieuwd naar je ervaringen.

Erna

Lieve Olga,

Was even emotioneel hoor op schiphol, maar hoop dat de vlucht goed is gegaan. Lekker in de zon, hier is het erg koud dus je zit goed. Hoop gauw iets te horen.

Kus Erna

Gerda

Hoi Olga,
Hoop dat je een goede reis hebt gehad, zal niet meevallen zo'n lange zit in een vliegtuig. Zelf mis ik dan altijd het meest dat er niet even een raampje open kan voor wat frisse lucht. Ik vind het heel stoer dat je dit durft te doen, en ben heel benieuwd naar je verhalen. Pas goed op jezelf! Dikke kus, Gerda

Pascal

Olgaatje!! Veilig aangekomen?
XX Pascal

Olaf

Hoi Zus!

Ben je al bruin? :P

Hoop dat je vlucht goed is gegaan, en dat je veilig op de grond bent gekomen.

Ik heb zaterdag 2 feestjes.. dus je mist een hoop ha ha
Kga lekker bier drinken enzo ..

Veel plezier daar .. en ik ga je binnenkort ff bellen.

Kuzz

Olaf

robert

ben je al een beetje gewend in down under ik zou gisteren met je broer naar het feest toe gaan maar ik ben ziek maar stuur maarwat foto,s van wat je doet

Nancy

Hoi Ollie
Eindelijk kan ik wat sturen, kreeg steeds bericht dat er geen verbinding was. Mis je ons al of is de vermaak zo goed dat je niet eens aan ons denkt. xxxx en groetjes uit Grave

Brenda B.

Hé Olletje Bolletje Katrolletje!

En toen was het alweer een week geleden dat we je uitzwaaiden. De week gaat snel voorbij hè? Hier ook hoor. Het is hier nog steeds heel koud... Jij zit waarschijnlijk een beetje naar een blauwe oceaan te staren, met een lekker zonnetje op je olijke bolletje.

Nog 51 weken voor de boeg!

Dikke kus!

p.s. Niet zo onder mijn voeten kietelen steeds... ;-)

Martine en de Kaptein

..óólgáá.. waar ben je?! We zijn retenieuwsgierig naar je verhalen!!

nancy

hoi ollie ik probeer je site te bekijken,of ik kijk verkeerd, maar ik zie nog steeds geen riesverhalen of foto,s staan.
groetjes van ons uit grave
xxxxxxx

Brenda

Lieve Olleg!!!!!!!

Hoop dat het goed met je gaat en dat je vooral niet vergeet te genieten! Denk echt superveel aan je en ik ga niet zeggen dat ik je mis...;-)
Lieverd have fun en dikke kussen en knuffels voor jou!

ibrahim

hey my sweet friend i sent you a mail and peter back me.so i didnt forget feb...i seen you are happy.wishing you a all my good best things to you.kus and grtngs
tot ziens

Nancy Sessink

Hey Ollie
Lang niet meer van me gehoord, maar ga nu toch weer ff schrijven. Heb wel niet veel te vertellen hier in Grave gebeurt niet veel.
Maar hoe is het met je, ga je eerdaags weer wat op je site zetten, het is allemaal zo leuk om te lezen en je foto,s te bekijken. Heb je, je verjaardag nog leuk kunnen vieren daar, jou kennende verwacht ik van wel. Je bent een echte feestbeest.
Ik stop nu weer met schrijven, moet zo werken, daarna gaan we skieen. Tot horens en krabbels en vele knuffels en xxxxxxx van ons allemaal uit Grave

V

IK BEN @##$@%&** HELEMAAL NIET #$$@&%* JALOERS

Niels Oskamp

Hi Olga,

Wauw te gekke foto's zeg...zo te zien heb jij /jullie het echt naar je zin. Welk land is tot nu toe je favoriet?
Groeten Niels

Erna Beumer

Lieve Olga,

Wat een fantastisch schrijven, heb er erg van genoten.
Je schrijft zo fijn. En prachtige foto's.
Misschien heb je af en toe ook je up en downs maar deze reis pakt niemand je meer af en kan je altijd op terug kijken. Het is een enorme ervaring in de groei van het leven.

Dikke kus Erna

Ger Righarts

Ik geniet van je geweldige reisverhalen.
Echt TOP deze onderneming.
Je neemt steeds meer fantastische reisverhalen mee in je bagage :)
Leuk om te lezen en geillustreerd met mooie foto's.
Ik wens je nog heel veel reisplezier...
Groeten,
Ger Righarts

Elvira Urbach

Nroodnezy,

Wat een prachtige foto's je kan er zo meerder prijzen mee winnen! En wat een leuke verhalen weer. Kan niet wachten tot ik je weer kan zien. Geniet er nog even van.

Tot snel dikke x

Elvira

Nancy Sessink

Hey Ollie
De laatste verhalen en foto,s gezien. Het is fijn om te lezen en te kijken. Jammer dat het er weer bijna op zit, geniet met Syl. nog van deze laatste dagen. Weet zeker als je straks thuis bent en weer weg gaat dat je nog lang aan dit jaar terug blijft denken,maar het is ook leuk dat je straks weer een ander avontuur begint. Wij komen de 13e samen met Oma Roosje.
Groetjes en xxxxx Van ons allemaal aan jou en Syl. en een fijne thuisreis.
Liefs Nancy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!